Strony www dla korporacji
Twoja firma funkcjonuje w środowisku, gdzie liczy się prestiż i wysokie standardy? Mając do czynienia z wymagającymi klientami, którzy oczekują od Ciebie profesjonalnej obsługi i indywidualnego podejścia, musisz posiadać adekwatne pod względem jakości narzędzie, które ułatwi Ci komunikację z Twoimi partnerami biznesowymi – stronę www dedykowaną firmom korporacyjnym.
- Nowoczesne strony www podkreślają prestiż i stanowią kluczowy element strategii marketingowej korporacji.
- Funkcjonalna, przejrzysta i bezpieczna — witryna dla korporacji usprawni komunikację i będzie źródłem informacji dla potencjalnych klientów i inwestorów.
- Strona korporacyjna wyróżniająca się profesjonalnym designem i niezawodnością działania pomoże osiągnąć założone cele biznesowe.
Zadbaj o inwestora — przejrzysta, bezpieczna i wygodna w obsłudze strona www korporacji
Idealne relacje z klientami, pozyskiwanie nowych inwestorów lub pracowników oraz oszczędność czasu – to priorytetowe założenia dużych koncernów. Wchodząc we współpracę z inwestorami z wysokiej półki, powinieneś zadbać o ergonomiczną stronę www przygotowaną zgodnie z zasadami UX i wyróżniającą się elegancką szatą graficzną oraz intuicyjnymi funkcjonalnościami. Pamiętaj, że strony www są poddawane ocenie użytkowników pod kątem wizualnym natychmiast po tym jak na nią wejdą i w ciągu kilku pierwszych sekund decydują czy na niej zostają.
Szczególną grupą są klienci biznesowi, ponieważ przywiązują ogromną wagę do wizerunku, więc reprezentacyjny wygląd strony jest niezwykle ważny
Co wpływa na pozytywny odbiór strony korporacyjnej?
- Przemyślany projekt — dopracowana strona pod kątem technicznym i wizualnym jest przyjazna odwiedzającym i sugeruje, że mają do czynienia z profesjonalną firmą.
- Certyfikat SSL — bezpieczeństwo osób korzystających ze strony jest jednym z priorytetów dla firm, więc obowiązkowym elementem witryny powinien być certyfikat bezpieczeństwa chroniący wrażliwe dane przed przechwyceniem.
Dowiedz się więcej: Certyfikat SSL — dlaczego jest tak ważny?
- Responsywność strony — przeglądanie stron na urządzeniach mobilnych to obecnie standard, dlatego warto zwrócić uwagę na poprawne wyświetlanie witryny na smartfonach, tabletach itp.
- Zawsze aktualne treści i informacje — warto zadbać o to, aby użytkownicy mieli dostęp do najnowszych informacji. Edycję treści usprawni łatwy w obsłudze system CMS (system zarządzania treścią) umożliwiający szybką edycję treści.
Strony korporacyjne — najważniejsze zakładki
Kompletna strona korporacyjna to fachowo przygotowane zaplecze techniczne, atrakcyjna grafika oraz pełen pakiet informacji, które należy umieścić w uporządkowanych zakładkach. Klarowny podział witryny korporacyjnej na poszczególne podstrony ułatwi zapoznanie się z działalnością i historią firmy oraz bezproblemowe odnalezienie potrzebnych danych.
Na jakie zakładki i działy najczęściej dzielą się strony korporacyjne?
- Zarząd – zakładka z opisem branży, przedstawieniem bieżących relacji inwestorskich oraz prezentacją historii firmy.
- Zespół – miejsce na stronie, gdzie przedstawieni są pracownicy firmy z nazwą obejmowanego stanowiska, krótkim opisem oraz zdjęciem.
- Dział sprzedaży i produkcji – zakładka służąca do prezentacji wyrobów produkowanych przez przedsiębiorstwo wraz z opisem technologii wykonania.
- Dział marketingu — jest odpowiedzialny za promowanie wizerunku firmy, więc zakładka ma zachęcać do nawiązywania kontaktów z nowymi kanałami komunikacji marketingowej.
- Obsługa klienta — zakładka umożliwiająca nawiązania pierwszego kontaktu oraz służąca do bieżącej obsługi klientów np. zapytań ofertowych czy reklamacji. Może zawierać listę najczęstszych pytań FAQ.
- HR (human resources) – zakładka kariera przypisana do działu personalnego. Znajdują się w niej oferty pracy i formularz aplikacyjny, co ułatwia przeprowadzenie rekrutacji.
- PR (Public Relations) – umożliwia kontakt z biurem prasowym firmy, wspomagając kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Przetargi — wykaz prowadzonych przetargów i niezbędne dokumenty do pobrania.
- Strategia biznesowa — obejmuje przedstawienie m.in. projektów rozwojowych, innowacyjnych strategii oraz systemów zarządzania.
- Wartości firmy — zawiera opis zasad, jakimi kieruje się firma np. uczciwość, wprowadzanie innowacji, zrównoważony rozwój.
Serwisy internetowe dla korporacji spełniają m.in. funkcję informacyjną, dlatego tak ważne jest opracowanie treści, które powinny być czytelne i napisane tak, by przekonać inwestorów z branż, na których najbardziej Wam zależy do podjęcia z Wami współpracy. Inwestorzy muszą bez problemu znaleźć wszystkie niezbędne dane dotyczące Twojej firmy, w tym jej poszczególnych działów. Najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest podział strony www na poszczególne sekcje, oczywiście spójne pod kątem wyglądu, a które każda firma może dopasować do własnych potrzeb.
Design strony korporacyjnej — profesjonalny wizerunek to podstawa
Strona www, która działa płynnie, zawiera wszystkie niezbędne elementy i jest dopracowana graficznie stanowi atrakcyjną wizytówkę dla firmy. Odpowiedni dobór kolorystyki, wyeksponowanie wysokiej jakości zdjęć we właściwych miejscach czy estetyczne wyróżnienie poszczególnych modułów strony to niektóre z wytycznych, jakie należy brać pod uwagę podczas tworzenia strony korporacyjnej.
Grafika stron www dla korporacji jest najczęściej minimalistyczna i spójna z identyfikacją wizualną firmy, co ma oddawać profesjonalizm przedsiębiorstwa. Niezwykle istotna jest kolorystyka, która powinna nawiązywać do barw firmowych. Kolor podstawowy oraz barwy uzupełniające przeznaczone do zaakcentowania niektórych elementów sprawią, że osoby odwiedzające stronę łatwiej będą identyfikować firmę. Na stronie korporacyjnej ze względu na status i specyfikę powinno stosować się subtelne efekty kolorystyczne i z umiarem elementy interaktywne.
Dowiedz się więcej: Identyfikacja wizualna firmy
Cel strony korporacyjnej
Strona korporacyjna skonstruowana zgodnie ze sztuką projektową to istotny krok postawiony w kierunku skutecznego marketingu. Dodając do niej działania z zakresu pozycjonowania witryna, osiągnie zasięg globalny, docierając z przekazem do założonej liczby odbiorców i wspomagając tym samym nawiązywanie wielu nowych kontaktów biznesowych. Profesjonalna strona dla korporacji stanowi istotny składnik struktury organizacyjnej firmy i ma istotny udział w procesie budowania długofalowych relacji z klientami.
Jakie cele realizuje strona dla korporacji?
- Pomaga budować prestiżowy wizerunek organizacji.
- Stanowi kanał komunikacji z partnerami biznesowymi i pracownikami.
- Wspiera kreowanie tożsamości firmy i promowanie wizerunku.
Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Potrzebujesz nowoczesnej strony dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami. Przygotujemy witrynę w sposób kompleksowy, która spełni Twoje oczekiwania.