Strona dla restauracji

Najlepsza strona www dla restauracji

Zaproś gości do swojego lokalu i zwiększaj zyski

Dlaczego strona internetowa dla restauracji jest ważna?

Dynamiczny rozwój firm w branży gastronomicznej umożliwiają atrakcyjne i odpowiednio zaprojektowane strony internetowe dla restauracji, dzięki którym mogą otworzyć się na nowych gości. Strona www uzbrojona w udogodnienia dedykowane klientom, np. wygodny system rezerwacji stolika, możliwość wglądu w menu dań oraz sprawdzenia za pośrednictwem zdjęć, jak prezentują się potrawy na talerzu, zrealizuje kluczowe cele biznesowe firmy działającej w branży gastronomicznej.

Za pomocą profesjonalnej witryny rozreklamujesz swoją restaurację w internecie, podasz jak na tacy swoim klientom najważniejsze informacje o lokalu oraz podkreślisz jakość usług. Każdy przedsiębiorczy restaurator powinien zainwestować w stronę dla restauracji, aby klienci mogli wcześniej dokładnie poznać lokal bądź też w kilka minut zarezerwować miejsce np. na wieczorną kolację.

Wyróżniki

Profesjonalny wygląd

Szata graficzna strony internetowej dla restauracji odzwierciedli jakość usług gastronomicznych, jakie oferujesz swoim klientom. Nasz specjalista UX przygotuje funkcjonalny układ poszczególnych modułów witryny, natomiast grafik zadba o indywidualny charakter oprawy graficznej i dopasuje kolorystykę spójną z identyfikacją wizualną Twojego lokalu.

Przejrzyste menu

Na stronie www dla restauracji nie może zabraknąć menu potraw, w którym wymienione zostaną poszczególne dania opatrzone krótkim opisem oraz cenami. Ważne jest, aby menu było zachęcające dla klientów, a więc wyglądało estetycznie – miało przejrzystą strukturę i konsekwentnie nawiązywało wyglądem do całej strony internetowej.

Przygotowania pod
działania marketingowe

Strona internetowa restauracji stworzona zgodnie z zasadami projektowania to pierwszy krok do tego, by Twój lokal skutecznie pozyskiwał klientów z sieci. Do odpowiedniej grupy docelowej dotrzesz, stosując cały zestaw działań marketingowych, dzięki którym zdobędziesz najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Co powinna zawierać profesjonalna strona internetowa dla prawnika?

Logo

Znak rozpoznawczy i jeden z elementów budowania wizerunku kancelarii. Charakterystyczne logo zapisze się w świadomości Twoich klientów.

Łatwa nawigacja

Wygoda i oszczędność czasu to podstawa. Elementy strony ułożone w przemyślany sposób sprawią, że klienci będą intuicyjnie poruszać się po stronie.

Prezentacja kancelarii

Dopracowana wizualnie i estetyczna szata graficzna oraz treści potwierdzające Twój autorytet pomagają budować wiarygodność kancelarii w sieci.

Przycisk akcji

Zachęć swoich klientów do podjęcia konkretnych działań. Stosując odpowiednie zawołanie do akcji, skłonisz ich do nawiązania kontaktu z Twoją kancelarią.

Wyróżniki

Pokaż, dlaczego Twoja kancelaria jest godna uwagi i zaufania. Wymień na stronie kilka atutów, które wyróżniają Cię spośród konkurencji.

Specjalizacje

Zamieszczenie na stronie internetowej kancelarii informacji o specjalizacjach jest bardzo ważne, aby trafić z ofertą do właściwej grupy odbiorców.

Zespół kancelarii

Nie bądź anonimowy. Pokazując pracowników za pomocą zdjęć i opisów dajesz się poznać użytkowników internetu.

Formularz kontaktowy

Maksymalnie ułatw swoim klientom łączność z kancelarią, wprowadzając na stronie dodatkowy kanał komunikacji – prosty formularz kontaktowy.

Stopka

Jest źródłem danych teleadresowych firmy i wsparciem dla głównego menu. Choć niepozorna buduje zaufanie i wyróżnia najważniejsze elementy strony.

KLIENT

Dedicante

Wzrost

ilości fraz w top 10
KLIENT

Golden Gift

Wzrost konwersji sprzedaży o

670%!

KLIENT

Ułańska Zagroda

Roczny wzrost ilości zapytań o ofertę o

1574%!

Gotowy na zmiany?

Skontaktuj się!

Opinie klientów

IMOLA

Pragniemy poinformować, że Firma Usługowa Hermer zrealizowała projekt polegający na stworzeniu naszej strony internetowej. Jesteśmy w pełni zadowoleni ze współpracy podjętej z firmą Hermer. Odznacza się ona zaangażowaniem, terminowością i wysoką jakością wykonanej strony www. Warto również wspomnieć o partnerskim podejściu do realizowanego w przyjaznej atmosferze projektu, który spełnił, a nawet przerósł nasze oczekiwania. Sprawna realizacja i sumienność, rzetelność i skrupulatność to cechy, które wyróżniają firmę Hermer. Warto skorzystać z usług tej firmy, gdyż prace realizowane są terminowo, w oparciu o wcześniej ustalony harmonogram. Polecamy Firmę Usługową Hermer, ponieważ jest to kompetentny, doświadczony, pełen profesjonalizmu i wywiązujący się z powierzonych im zadań zespół.

Ryszard Smoter

Rudnica Park

Zgłosiłem się do firmy Hermer w celu wykonania nowej strony www dla parku linowego. Ważne dla mnie było, by nowa strona www posiadała ładną i nowoczesną grafikę. Projekt strony www spełnił moje oczekiwania, a nawet znacznie je przerósł. Jestem bardzo zadowolony z szybkiej, bezproblemowej i profesjonalnie przeprowadzonej realizacji. Firma Hermer zebrała ode mnie tylko najważniejsze informacje, a później nie musiałem już poświęcać swojego czasu. Prezentowane były tylko wyniki prac, które akceptowałem. Serdecznie polecam.

Marcin Koniecko

E-bike

Jestem bardzo miło zaskoczony współpracą z Firmą Hermer. Projekt został zakończony w ubiegłym roku a do dzisiejszego dnia Hermer monitoruje moją stronę i np. w dniu dzisiejszym otrzymałem propozycję gratisowej korekty wprowadzonych przeze mnie materiałów! Polecam, to jest profesjonalne podejście. Pozdrowienia od zespołu SZKUNER-KET!

Piotr Chaciński
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę się promować?

Niezawodną wizytówką Twojej restauracji jest nowoczesna strona internetowa, ale żeby zyskać znakomitą widoczność w wyszukiwarce Google, należy zacząć ją promować poprzez różnego rodzaju działania marketingowe. Do licznych możliwości, jakie daje internet, należą m.in.:

  • Pozycjonowanie – rozpoczyna się od prawidłowo skonstruowanej strony internetowej dla restauracji pod względem struktury, wyglądu, zawartości i zaplecza technicznego. Przyjazna użytkownikom oraz wyszukiwarce, uzyska dobre wyniki pozycjonowania i będzie widoczna dla wielu potencjalnych klientów.
  • Kampanie Google Ads – narzędzie do tworzenia reklam wyświetlanych na górze listy wyników wyszukiwania w Google.
  • Google Moja Firma – internetowa wizytówka, gdzie prezentowane są m.in. dane kontaktowe restauracji, godziny otwarcia, zdjęcia lokalu, krótki opis.
  • Blog – to miejsce, w którym zamieścisz dużą ilość interesujących dla klientów treści dotyczących ciekawostek kulinarnych czy ważnych wydarzeń z życia restauracji.
  • Facebook, Instagram – pojawienie się w mediach społecznościowych pozwoli Ci rozszerzyć grono potencjalnych klientów i nawiązać z nimi trwałe relacje.
Jak strona dla restauracji ułatwi mi sprzedaż?

Celem stron internetowych dla restauracji jest przyciągnięcie klientów i zwiększenie sprzedaży oferowanych dań. Istotny jest aspekt wizualny strony www, a więc grafika, która zwróci uwagę klientów i zachęci ich do zapoznania się z menu restauracji. Pomoże w tym umiejętny dobór barw i elementów graficznych, które mają ogromny wpływ na atrakcyjność witryny restauracyjnej.

Tym, co nakłoni gości do korzystania z witryny i ułatwi sprzedaż, jest intuicyjny układ umożliwiający bezproblemowe poruszanie się po stronie głównej i zakładkach. Zastosowanie odpowiednich przycisków CTA (zawołań do akcji) oraz, ułatwiającego rezerwacje online, formularza zamówień stolika, usprawni pracę Twojej restauracji. Duże znaczenie ma również poprawiający komunikację formularz kontaktowy, za którego pośrednictwem klienci mogą zadawać pytania dotyczące oferty restauracji.

Jak długo będę czekał na stronę?

Projektowanie i wdrażanie strony internetowej restauracji to proces wieloetapowy, przy którym pracuje kilku specjalistów. W związku z tym dopiero po pierwszych rozmowach z klientem dotyczących szczegółów projektu jesteśmy w stanie podać czas, w jakim wykonamy stronę internetową. Zebranie niezbędnych informacji jest kluczowe, aby określić stopień skomplikowania strony, który ma wpływ na termin przygotowania projektu.

Na wstępie ustalamy m.in. zasoby dostępnych materiałów, jak ma wyglądać struktura strony www, z ilu podstron będzie się składać, czy będzie to skomplikowana strona, czy też prosta wizytówka. Na czas wykonania strony www dla restauracji wpływa wiele czynników, dlatego każdy projekt strony dla branży restauracyjnej rozpatrujemy indywidualnie.

Czy będę mógł sam zarządzać treściami na stronie?

Tak, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś sam wprowadzał zmiany w treściach na stronie swojej restauracji. Mając do dyspozycji łatwy w obsłudze panel zarządzania treścią (CMS), samodzielnie naniesiesz niezbędne poprawki i aktualizacje w zawartości strony. Oczywiście wcześniej pokażemy, jak szybko edytować treści bez znajomości programowania.

Logując się do panelu, możesz zarządzać tekstami dowolnie je dodając, usuwając lub edytując, aby na stronie znajdowały się stale świeże informacje, istotne dla klientów. Zajmując się administracją witryny we własnym zakresie, oszczędzasz czas i zyskujesz wygodę, ponieważ możesz wprowadzać zmiany od ręki i o najbardziej dogodnej dla Ciebie porze.

Czy sam będę mógł dodawać zdjęcia do galerii?

Tak, uzupełnisz galerię nowymi zdjęciami za pomocą łatwego w obsłudze panelu administracyjnego. Do tworzenia stron internetowych dla restauracji wykorzystujemy system zarządzania treścią (CMS), który umożliwia szybkie i wygodne dodawanie zdjęć na stronach www restauracji. Panel ma intuicyjne menu, więc z łatwością samodzielnie zamieścisz odpowiednie zdjęcia w galerii.

Celem strony www dla restauracji jest zachęcenie potencjalnych klientów do przyjścia do lokalu. Zanim zaczniesz dodawać zdjęcia do galerii, wybierz te najlepsze. Pokaż dania, które oferujesz, a także wnętrze restauracji w zachęcający sposób. Im lepsze fotografie dań, tym możesz liczyć na zwiększenie liczby zamówień stolików przez gości.

Dlaczego blog jest ważny?

Wpisy blogowe na stronie www restauracji mają kluczowe znaczenie zarówno, jeśli chodzi o klientów, jak i pozycjonowanie strony. Za pomocą aktualności Twoja strona stanie się bogatsza, zainteresowane osoby zyskają źródło ciekawej i cennej wiedzy branżowej, dotyczącej istotnych wydarzeń czy zmian zachodzących w restauracji.

Klienci, widząc, że wpisy blogowe dodawane są regularnie, będą mieć świadomość, że Twoja restauracja pomyślnie prosperuje i jesteś autorytetem w swojej dziedzinie. Uzupełniając stronę internetową o blog, budujesz zaufanie wśród klientów, a także zyskujesz miejsce, gdzie możesz wprowadzać dużo wartościowych i istotnych pod kątem marketingu treści, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurencyjnych restauracji.

Nie mam logo, czy możecie mi pomóc?

Tak, zaprojektujemy niepowtarzalne i łatwe do zapamiętania logo dla Twojej restauracji. Liczy się oryginalny i chwytliwy pomysł oraz profesjonalne wykonanie, o co zadba nasz doświadczony grafik. Projekt logo będzie nawiązywać do charakteru restauracji, jej nazwy i ogólnej identyfikacji.

Bardzo ważne jest, aby uzyskany efekt był spójny z ustalonymi wytycznymi i Twoimi sugestiami. Logo, jako jeden z najważniejszych elementów stron internetowych dla restauracji, musi zapadać w pamięć i zapisywać się w świadomości klientów. Zyskasz czytelny i dopracowany kompozycyjnie znak graficzny wymowny w swoim przekazie.

Czy mogę połączyć stronę z Social media?

Oczywiście, możemy połączyć Twoją stronę restauracji z social media. Strony internetowe, które są zintegrowane z profilami założonymi w mediach społecznościowych, dodatkowo wspierają firmę w zdobywaniu nowych klientów. Wiele osób potwierdza wiarygodność firmy za pomocą social mediów. Widząc aktywność innych klientów i samej firmy np. w postaci komentarzy, czują się pewniej i podnosi się ich poziom zaufania. Powiązanie strony www z social media ma wiele zalet:

  • pozytywny wpływ na wizerunek restauracji,
  • zdobycie zainteresowania nowych klientów,
  • podtrzymanie relacji z osobami, które regularnie przychodzą do Twojego lokalu,
  • możliwość szybkiej komunikacji z klientami.

Zamieszczając w odpowiednim miejscu na stronie przycisk przenoszący klientów do firmowego profilu w mediach społecznościowych, zwiększają się szansę na to, że chętniej skorzystają z Twojej oferty.