Strona internetowa dla fotografa

Atrakcyjna strona internetowa dla fotografa

Stwórz portfolio swoich realizacji i zaprezentuj ofertę

Strona dla fotografa – dlaczego jest jest ważna?

Zawód fotografa opiera się na wrażeniach wizualnych, w związku z tym dobrze wyglądająca strona internetowa jest bardzo ważna, aby zauroczyć klientów i zachęcić ich do skorzystania z oferty. Strony internetowe dla fotografów pełnią kilka istotnych funkcji: stanowią estetyczne portfolio z realizacjami i centrum łączności z klientami, służą jako narzędzie do zdobywania klientów, dlatego powinny być wykonane zgodnie z najważniejszymi zasadami projektowania.

Fotograf zainteresowanie swoich potencjalnych klientów zdobywa dotychczasowymi osiągnięciami. W związku z tym strona internetowa dla fotografa powinna służyć jako swego rodzaju teczka artysty, w której zostają zamieszczone najlepsze realizacje. Dzięki efektownej prezentacji własnych umiejętności, za pomocą wysokiej jakości zdjęć wykonanych w ramach poprzednich zleceń zyskasz doskonałą formę autopromocji.

Wyróżniki

Profesjonalny wygląd

Chcąc przyciągnąć uwagę klientów, należy zrobić na nich dobre wrażenie, które zapewni atrakcyjna oprawa graficzna strony internetowej dla fotografa. Uporządkowany układ modułów i menu, kolorystyka spójna z logo i tożsamością firmy czy dobór odpowiednich elementów graficznych to niektóre z zadań, które czekają na naszego grafika.

Specjalizacja w fotografii

Wiemy, jakie funkcjonalności zamieścić na stronie internetowej dedykowanej branży fotograficznej, aby uzyskać witrynę skuteczną i przyjazną użytkownikom. Oddamy charakter zawodu wprowadzając indywidualnie dopasowaną szatę graficzną, a także niezbędne udogodnienia dla klientów, w tym panel klienta czy portfolio z realizacjami.

Przygotowania pod
działania marketingowe

Przygotujemy stronę www dla fotografa zoptymalizowaną pod działania promocyjne, które poprawią jej widoczność w internecie. Opracowanie strategii marketingowej dla strony i stała koordynacja tych działań jest bardzo istotna, jeśli chcesz na bieżąco rozszerzać bazę swoich klientów, wybić się ponad konkurencję i zadbać o rozwój swojego biznesu.

Co powinna zawierać profesjonalna strona internetowa dla prawnika?

Logo

Znak rozpoznawczy i jeden z elementów budowania wizerunku kancelarii. Charakterystyczne logo zapisze się w świadomości Twoich klientów.

Łatwa nawigacja

Wygoda i oszczędność czasu to podstawa. Elementy strony ułożone w przemyślany sposób sprawią, że klienci będą intuicyjnie poruszać się po stronie.

Prezentacja kancelarii

Dopracowana wizualnie i estetyczna szata graficzna oraz treści potwierdzające Twój autorytet pomagają budować wiarygodność kancelarii w sieci.

Przycisk akcji

Zachęć swoich klientów do podjęcia konkretnych działań. Stosując odpowiednie zawołanie do akcji, skłonisz ich do nawiązania kontaktu z Twoją kancelarią.

Wyróżniki

Pokaż, dlaczego Twoja kancelaria jest godna uwagi i zaufania. Wymień na stronie kilka atutów, które wyróżniają Cię spośród konkurencji.

Specjalizacje

Zamieszczenie na stronie internetowej kancelarii informacji o specjalizacjach jest bardzo ważne, aby trafić z ofertą do właściwej grupy odbiorców.

Zespół kancelarii

Nie bądź anonimowy. Pokazując pracowników za pomocą zdjęć i opisów dajesz się poznać użytkowników internetu.

Formularz kontaktowy

Maksymalnie ułatw swoim klientom łączność z kancelarią, wprowadzając na stronie dodatkowy kanał komunikacji – prosty formularz kontaktowy.

Stopka

Jest źródłem danych teleadresowych firmy i wsparciem dla głównego menu. Choć niepozorna buduje zaufanie i wyróżnia najważniejsze elementy strony.

KLIENT

Dedicante

Wzrost

ilości fraz w top 10
KLIENT

Golden Gift

Wzrost konwersji sprzedaży o

670%!

KLIENT

Ułańska Zagroda

Roczny wzrost ilości zapytań o ofertę o

1574%!

Gotowy na zmiany?

Skontaktuj się!

Opinie klientów

IMOLA

Pragniemy poinformować, że Firma Usługowa Hermer zrealizowała projekt polegający na stworzeniu naszej strony internetowej. Jesteśmy w pełni zadowoleni ze współpracy podjętej z firmą Hermer. Odznacza się ona zaangażowaniem, terminowością i wysoką jakością wykonanej strony www. Warto również wspomnieć o partnerskim podejściu do realizowanego w przyjaznej atmosferze projektu, który spełnił, a nawet przerósł nasze oczekiwania. Sprawna realizacja i sumienność, rzetelność i skrupulatność to cechy, które wyróżniają firmę Hermer. Warto skorzystać z usług tej firmy, gdyż prace realizowane są terminowo, w oparciu o wcześniej ustalony harmonogram. Polecamy Firmę Usługową Hermer, ponieważ jest to kompetentny, doświadczony, pełen profesjonalizmu i wywiązujący się z powierzonych im zadań zespół.

Ryszard Smoter

Rudnica Park

Zgłosiłem się do firmy Hermer w celu wykonania nowej strony www dla parku linowego. Ważne dla mnie było, by nowa strona www posiadała ładną i nowoczesną grafikę. Projekt strony www spełnił moje oczekiwania, a nawet znacznie je przerósł. Jestem bardzo zadowolony z szybkiej, bezproblemowej i profesjonalnie przeprowadzonej realizacji. Firma Hermer zebrała ode mnie tylko najważniejsze informacje, a później nie musiałem już poświęcać swojego czasu. Prezentowane były tylko wyniki prac, które akceptowałem. Serdecznie polecam.

Marcin Koniecko

E-bike

Jestem bardzo miło zaskoczony współpracą z Firmą Hermer. Projekt został zakończony w ubiegłym roku a do dzisiejszego dnia Hermer monitoruje moją stronę i np. w dniu dzisiejszym otrzymałem propozycję gratisowej korekty wprowadzonych przeze mnie materiałów! Polecam, to jest profesjonalne podejście. Pozdrowienia od zespołu SZKUNER-KET!

Piotr Chaciński
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę się promować?

Dobra widoczność strony www dla fotografa w sieci jest bardzo ważna, jeśli chcesz znaleźć chętnych do skorzystania z Twojej oferty. Jest kilka skutecznych, dających znakomite efekty, sposobów, które pozwolą Ci wypromować usługi fotograficzne, są to m.in.:

  • Pozycjonowanie – zaczynamy od przygotowania strony, która będzie użyteczna dla osób szukających fotografa i zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google.
  • Google Ads – polegające na tworzeniu reklam, które wyświetlane są w wyszukiwarce i trafiają do określonej grupy odbiorców.
  • Blog – wpisy z przydatną wiedzą dla odwiedzających np. w formie porad ze zdjęciami.
  • Wizytówka Google – dzięki niej trafisz do lokalnych klientów.
  • Social media – Facebook czy Instagram to dodatkowe kanały umożliwiające efektywny kontakt z klientami.
Jak długo będę czekał na stronę internetową?

Bez dokładnego sprecyzowania wytycznych trudno jest oszacować, ile czasu zajmie zbudowanie strony dla fotografa. Wstępne przygotowania pozwalają zebrać niezbędne informacje i pomysły, dzięki którym można określić skalę działań i termin, kiedy projekt strony zostanie ukończony. Poza tym tworzenie strony stanowi proces składający się z kilku istotnych etapów. Opracowanie planu działania, skompletowanie materiałów, wykonanie grafiki, kodowanie to wybrane kroki, które prowadzą do celu w postaci efektywnej strony www.

Wykonanie skomplikowanej witryny o złożonej architekturze będzie bardziej czasochłonne, ale zaangażowanie specjalistów i Twoje, jako przyszłego właściciela strony, usprawni działania i witryna zostanie przygotowana w założonym terminie.

Czy będę mógł sam zarządzać treściami na stronie?

Tak, będziesz mógł zarządzać treściami na stronie głównej i zakładkach z pozycji przystępnego w obsłudze panelu. Strona internetowa dla fotografa uruchomiona jest na systemie CMS (system zarządzania treścią), który jest skonstruowany tak, że nie wymaga znajomości zagadnień programistycznych. Za jego pomocą możesz dowolnie kształtować treści na Twojej stronie i wprowadzać w nich dowolne zmiany: aktualizacje czy dodawanie, edytowanie lub usuwanie informacji.

Samodzielne korzystanie z panelu administracyjnego ma ogromną zaletę. Oszczędzasz czas, ponieważ dokonujesz zmian na stronie w najbardziej dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Dzięki kontrolowaniu treści i ich bieżącej aktualizacji zadbasz o budowanie pozytywnego wizerunku firmy w internecie.

Czy sam będę mógł dodawać zdjęcia do galerii?

Możesz dodawać zdjęcia do galerii we własnym zakresie za pomocą intuicyjnego panelu CMS. Dostaniesz do niego dostęp i pokażemy Ci, jak z niego korzystać. Strona internetowa dla fotografa pełni również funkcję portfolio, dlatego należy zadbać o atrakcyjną prezentację swoich realizacji. Zdjęcia wykonane podczas zleceń np. sesji lub uroczystości to doskonały sposób na zaprezentowanie swoich umiejętności. Jeśli będziesz uzupełniać galerię zdjęciami, które pokażą Twoje nowe dokonania, klienci to docenią.

Estetyka galerii strony internetowej jest bardzo ważna, ale świadczą o niej nie tylko jej przemyślany układ czy wygoda przeglądania zdjęć, ale również ich wysoka jakość. Pamiętaj, aby wybierać swoje najlepsze fotografie, które pokażą Twój warsztat z najlepszej strony.

Dlaczego blog jest ważny?

Treści na stronach dla fotografów pełnią bardzo ważną funkcję, dlatego należy poświęcić im odpowiednią ilość czasu, aby były naprawdę wartościowe dla osób, które odwiedzają stronę internetową i przeglądają jej zasoby. Blog jest jednym z najbardziej przydatnych elementów na stronie mających duży wpływ na jakość pozycjonowania witryny.

Potencjalni klienci często wchodzą na stronę w celu pozyskania rzetelnych informacji i fachowej wiedzy. Blog jest idealnym miejscem do publikowania większej ilości treści, które mogą mieć formę np.:

  • przydatnych porad i ciekawostek związanych z branżą fotograficzną,
  • rozbudowanych informacji związanych z oferowanymi usługami,
  • artykułów dotyczących ważnych wydarzeń i zleceń, w których brałeś udział.

Ponadto blog wspiera pozycjonowanie strony dla fotografa i sprawia, że klienci zaczynają Cię postrzegać, jako prawdziwego znawcę branżowych tajników.

Nie mam logo, czy możecie mi pomóc?

Tak, przygotujemy dla Ciebie logo nawiązujące do branży fotograficznej i spójne z identyfikacją Twojej firmy. Nasz grafik stworzy nie tylko projekt strony, ale również nowoczesny znak graficzny z przekazem, który będzie czytelny dla osób szukających profesjonalnych usług fotograficznych. Logo to symbol firmy i wbrew pozorom nie jest łatwe do wykonania, dlatego warto skorzystać z pomocy doświadczonego specjalisty dysponującego zmysłem estetycznym i technicznym.

Struktura strony www dla fotografa zbudowana jest według ściśle określonych zasad, a logo, jako jeden z jej najważniejszych składników, powinno znajdować się w widocznym miejscu w zasięgu wzroku użytkowników witryny. Przywołujące pozytywne skojarzenia logo zostanie zapamiętane przez Twoich klientów.

Czy mogę połączyć stronę z social media?

Własna strona internetowa to podstawa, jeśli chodzi o promocję usług, ale jak najbardziej, połączenie witryny z social media jest bardzo wskazane. Dzięki temu zyskujesz dodatkowe źródło pozyskiwania klientów. Ikony, które przekierowują do stron w mediach społecznościowych, stanowią obecnie element niemal obowiązkowy stron internetowych dla fotografów. Jest to doskonały sposób na promocję strony www, a co za tym idzie Twoich usług. Obecność w mediach społecznościowych zadziała na korzyść Twojej firmy ze względu na m.in.:

  • utrzymanie trwałych relacji ze stałymi klientami i zdobycie uwagi osób, które być może skorzystają z Twoich usług fotograficznych,
  • możliwość zaprezentowania usług i realizacji za pomocą atrakcyjnych wizualnie postów lub reklam,
  • szybką komunikację poprzez wysyłanie wiadomości, komentarze.
Jak działa strefa klienta?

Strona internetowa dla fotografa powinna posiadać udogodnienia dla klientów, a jednym z nich jest indywidualny panel klienta. To nic innego jak prywatna galeria zdjęć osoby, która skorzystała z Twoich usług, zabezpieczona loginem i hasłem. Dzięki niej klient może w wygodny sposób wybrać zamieszczone bezpośrednio w niej zdjęcia lub skorzystać z udostępnionego linku kierującego do galerii.

Panel przypisany do konkretnego klienta usprawnia Twoją pracę i oszczędza czas klientów. Nie musisz się martwić o wysyłanie fotografii mailem. Panel klienta stanowi wygodne i bezpieczne narzędzie do przekazania zdjęć w wysokiej jakości swoim klientom.