Wyszukiwarka Google jest najchętniej wybieranym narzędziem służącym do szukania stron w sieci. Ta tendencja utrzymuje się zarówno w Polsce, jak i w Niemczech. Osoby zainteresowane pozycjonowaniem zagranicznym powinny wiedzieć, że praktycznie pozycjonowanie stron niemieckich nie różni się od działań prowadzonych dla polskich witryn, poza zastosowanym językiem oczywiście czy uwzględnieniem różnic kulturowych. Ile kosztuje pozycjonowanie w Niemczech? Czy potrzebujesz wsparcia profesjonalisty SEO, aby odnieść sukces w Google de? Postaramy się odpowiedzieć na te nurtujące pytania.
- Każdy, kto planuje sprzedawać w Niemczech swoje produkty lub usługi, powinien zainwestować w pozycjonowanie w Google de.
- SEO na Niemcy to pakiet działań, które pozwolą uzyskać wysokie pozycje w niemieckiej wyszukiwarce i podniesienie widoczności strony.
- Pozycjonowanie stanowi niezbędny atrybut strony lub sklepu internetowego w Niemczech.
Jak wygląda proces pozycjonowania strony w Niemczech?
Przygotowanie odpowiedniej strategii dla pozycjonowania to złożone zadanie, które wymaga wnikliwości, dokładności, wiedzy i doświadczenia. Analiza, wdrożenie działań i w dalszym etapie regularne monitorowania efektów to sposób na to, aby działania SEO w Niemczech przyniosły zamierzone rezultaty.
- Analiza stronyPolega na dokładnym przeglądzie strony www w celu sprawdzenia, czy jej wszystkie elementy są zoptymalizowane pod kątem wytycznych wyszukiwarki Google.de. Specjalista wyszuka mocne i co najważniejsze słabe strony witryny, aby je skorygować. Analiza pozwoli ocenić czy nie występują problemy techniczne np. błędy w kodzie strony, adresach URL czy linkach wewnętrznych. W ramach analizy sprawdzana jest również poprawność i efektywność fraz kluczowych, jakość ruchu na stronie czy sprawdzenie konkurencji.
- Dobór słów kluczowychDobór fraz kluczowych nie może być przypadkowy, ponieważ celem, jaki ma spełniać strona www, jest trafienie do odpowiedniej grupy docelowej. W tym celu używa się narzędzia Google Keyword Planner, dzięki któremu można precyzyjnie ustalić, w jaki sposób użytkownicy internetu wpisują w wyszukiwarkę hasła, które ich interesują. Lista takich zapytań uzupełniona jest również o taki atrybut jak ilość wyszukań, na podstawie którego można określić trudność danej frazy, o czym wspominamy w dalszej części artykułu.
- Przygotowanie lub edycja treściDobre, czyli przydatne i umiejętnie napisane treści na stronie to jeden z podstawowych elementów skutecznego pozycjonowania. Teksty powinny zostać przygotowane z zasadami SEO i najlepiej zlecić ich stworzenie profesjonalnemu copywriterowi, który przygotuje treści w języku niemieckim. Napisane poprawnym słownictwem w sposób angażujący zostaną pozytywnie ocenione zarówno przez potencjalnych klientów, jak i roboty Google.Dowiedz się więcej: Content marketing — dlaczego warto zadbać o dobre treści
- Optymalizacja stronyDostosowanie strony pod kątem SEO jest kluczowe, jeśli chcesz cieszyć się znakomitą widocznością swojej firmy w sieci. Ważne z punktu widzenia użytkowników są również opisy meta, dzięki którym użytkownicy mogą zapoznać z zawartością strony jeszcze zanim otworzą witrynę.
- Link buildingJednym z najważniejszych działań strategii SEO Niemcy jest tworzenie link buildingu, czyli zdobywanie linków pochodzących od pewnych stron posiadających wysoki autorytet. Renomowane katalogi czy serwisy prowadzone przez innych przedsiębiorców to sprawdzone źródła, które pozwolą zyskać linki umacniające pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Istotne jest, aby linki prowadziły do wysokiej jakości wartościowych treści.
Słowa kluczowe a cena pozycjonowania strony internetowej de?
Koszty pozycjonowania w Niemczech są zależne od indywidualnych ustaleń, które zostały poczynione w ramach konkretnych zleceń. Wszystko zależy od tego jak jest zbudowana strona, i jakie słowa kluczowe zostały dobrane. Istnieją słowa bardzo konkurencyjne, które dotyczą ogólnych zapytań i są droższe od tych rzadziej wybieranych. Należą do nich pojedyncze słowa związane z popularnymi branżami czy dotyczące produktów i usług, które mają dużą liczbę wyszukań. Bardzo zaawansowane słowa mogą sięgać kosztów nawet do kilku tysięcy złotych miesięcznie.
Oczywiście są też frazy łatwiejsze do wypozycjonowania zwane longtail, czyli długi ogon, które są zdecydowanie tańsze. Jeśli chodzi o frazy z długim ogonem, to nie tylko frazy mogą być tańsze do pozycjonowania, bo nie wymagają tak dużego nakładu pracy, ale również mogą lepiej konwertować, a zazwyczaj tak jest. Fraza jest bardziej szczegółowa i klient z konkretną potrzebą trafia na odpowiednio przygotowaną zakładkę. Takie frazy wybierane są w ramach analizy strony, przed rozpoczęciem pozycjonowania w Niemczech.
Jakie znaczenie ma pozycjonowanie w Google de?
Profesjonalne pozycjonowanie niemieckich stron może przynieść długoterminowe korzyści. Pamiętaj, że działania pozycjonowania są dopełnieniem profesjonalnie wykonanej strony, co w połączeniu daje cały zestaw korzyści:
- zwiększenie widoczności w sieci — strona wyświetla się na wysokich pozycjach strony wyszukiwania,
- wzrost ruchu na stronie — więcej użytkowników trafia na stronę www, co zwiększa szanse na zyskanie nowych klientów,
- wzrost konwersji — większy odsetek osób, które dotarły na stronę, podejmie konkretne działania,
- zdobycie lojalności klientów — strony pojawiające się w TOP 10 wyszukań uznawane są za najbardziej godne zaufania.
- zwrot inwestycji — pieniądze przeznaczone na pozycjonowanie zwrócą się dzięki wzrostowi sprzedaży.
Pozycjonowanie w Niemczech cena. Ile kosztuje zdobycie wysokiej pozycji w wyszukiwarce de?
Ze względu na konieczność uwzględnienia wielu czynników nie ma jednej odpowiedzi, więc nie można od ręki podać ogólnej ceny pozycjonowania. Warto jednak wiedzieć, że pozycjonowanie na Niemcy jest droższe niż w Polsce. Jeśli chcesz poznać szczegóły dla swojej strony, zachęcamy do kontaktu. Przygotujemy propozycję konkretnych fraz działających w Niemczech, co jest u nas całkowicie darmowe i niewiążące. Chętnie doradzimy i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie, przedstawiając konkretną wycenę pozycjonowania www w Niemczech.