Pozycjonowanie w Niemczech - Blog

Koszty pozycjonowania w Niemczech są zależne od indywidualnych zleceń. Wszystko zależy od tego jak jest zbudowana strona, i jakie słowa kluczowe wybierzemy. Słowa, które są bardzo konkurencyjne są droższe od takich rzadziej wybieranych. Bardzo zaawansowane słowa mogą sięgać nawet do kliku tysięcy złoty miesięcznie, ale oczywiście są też łatwiejsze do wypozycjonowania zwane longtail czyli długi ogon, które są zdecydowanie tańsze.

Jeśli chodzi o frazy z długim ogonem to nie tylko frazy mogą być tańsze do pozycjonowania, bo nie wymagają tak dużego nakładu pracy, ale również mogą lepiej konwertować, a zazwyczaj tak jest. Fraza jest bardziej szczegółowa i klient z konkretną potrzebą trafia na odpowiednio przygotowana zakładkę. Takie frazy wybierane są w ramach analizy strony, przed rozpoczęciem pozycjonowania w Niemczech.

Nie ma zatem konkretnej odpowiedzi jeśli chodzi o cenę pozycjonowania, jednak jeśli jesteście zainteresowani, stworzenie propozycji na konkretne frazy u nas jest całkowicie darmowe i nie wiążące. Zapraszamy do kontakt, chętnie doradzimy najlepsze rozwiązanie i przedstawimy konkretną wycenę.