Z połączenia umiejętności naszego zespołu oraz nowoczesnego oprogramowania powstał projekt, który chcielibyśmy Wam zaprezentować. To profesjonalny sklep dla firmy Top-nano-shop, który zbudowaliśmy na systemie Prestashop. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy (odwiedzający oraz kupujący) docenią jego zalety. Sklep wyróżnia się dużą funkcjonalnością ze względu na intuicyjny interfejs, który pozwala m.in. na szybkie wyszukiwanie produktów. Zdecydowanie mocną stroną projektu jest jego przejrzystość. Estetyczną grafikę zaprojektowaliśmy inspirując się najnowszymi trendami.

Wizerunek firmy... - dobrze wiemy, że odpowiednio dopracowany może przynieść wiele korzyści. Podążając za powszechnie znanym powiedzeniem: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą", chcielibyśmy pokazać Wam jak ważne jest posiadanie skrojonej na miarę indentyfikacji wizualnej. Jednak warunkiem koniecznym do opracowania odpowiedniej strategii jest gruntowne poznanie firmy, dla której identyfikacja ta ma być przygotowana.
Fundamentem, na którym budujemy identyfikację wizualną jest tożsamość firmy (corporate identity). Kiedy mówimy o tożsamości mamy na myśli wszystkie elementy definiujące firmę oraz jej cechy charakterystyczne, których na próżno szukać w innych firmach. To swoisty "obraz" firmy, czyli sposób w jaki jest postrzegana przez osoby z zewnątrz. Odzwierciedleniem tożsamości firmy jest właśnie identyfikacja wizualna.

Jak każda branża działająca w zakresie projektowania tak i web design kieruje się pewnymi trendami. Służą jako inspiracja, którą można dowolnie dostosowywać do własnych potrzeb wizualnych i funkcjonalnych. Wzornictwo stron www kształtują systematycznie pojawiające się różnego rodzaju nowinki oraz już istniejące możliwości. Projektując strony internetowe należy wykazać się ogromnym wyczuciem i intuicją, aby dobrać odpowiednie elementy do konkretnego projektu.

Projektowanie profesjonalnych stron internetowych to trudna sztuka wymagająca ogromu wiedzy i wiele cierpliwości. Ten wpis chcielibyśmy poświęcić tematyce związanej z systemami zarządzania treścią (Content Management System), które zdecydowanie ułatwiają pracę nad projektami. Skupmy się na jednym z najbardziej popularnych systemów CMS do tworzenia witryn internetowych jakim jest Joomla!. Z dużym powodzeniem może posłużyć do przygotowania rozbudowanych witryn, jak również prostych statycznych stron znanych jako tzw. "wizytówki".

Zastanawiasz się nad pozycjonowaniem swojej strony www w niemieckim Google? W tym artykule opiszę jak pozycjonować stronę www oraz dobrać odpowiednie frazy.

  1. Krok pierwszy - dobór fraz.
    Stwórz w miarę możliwości dużą listę fraz kluczowych. Najlepiej w języku niemieckim. Jeśli nie znasz języka niemieckiego to zrób ją po polsku, a następnie daj komuś do przetłumaczenia. Ewentualnie użyj programu Google translator: https://translate.google.pl