Administrator | 25-08-2020
cofnij

Strony internetowe dla prawników

Wykonany dla Ciebie stronę www, która będzie skutecznie pozyskiwać klientów. Sprawdź naszą ofertę na: /oferta/strony-www

Każda branża rządzi się własnymi prawami, jednak jest stała, która łączy wszystkie firmy - to strona internetowa. Narzędzie, które jest koniecznością, aby pozyskać jak największe grono klientów. Jak sprawić, aby to właśnie Twoja firma była zapamiętana i kojarzona z najwyższymi standardami? Dokona tego profesjonalna strona dedykowana pod konkretną branżę - pozwoli klientom w sposób wyczerpujący zapoznać się z oferowanymi przez Ciebie usługami. W tym wypadku mamy na myśli strony internetowe dla prawników.

 

Przykłady stron internetowych dla prawników

Mamy na swoim koncie wiele realizacji, w tym także strony wykonane dla kancelarii prawnych, oto one:

SStrona internetowa jako podstawowy środek przekazu musi być solidnie wykonana. Specyfika każdej firmy jest inna, dlatego też jest tak duża jest różnorodność stron internetowych. Pod poniższym linkiem możecie zobaczyć projekty, które wykonaliśmy dla firm z wielu branż:

Jeżeli prowadzisz kancelarię prawną, chcesz ją rozwijać i w związku z tym potrzebujesz nowej strony www, napisz do nas lub zadzwoń - bok@e-hermer.pl lub tel 531 004 661.

Podstawowe elementy strony internetowej dla prawników

Strony, aby spełniały swoje zadania muszą być w pełni kompletne czyli zawierać wszystkie niezbędne elementy. Jak zatem projektować strony internetowe dla prawników, które skutecznie przyciągną klientów?

Ludzie kupują oczami, więc wizualny aspekt strony to kluczowy element. Zachęcająca szata graficzna, m.in. kolorystyka, infografiki, zdjęcia oraz cały układ, powinna tworzyć przyjemną dla oka spójną całość. Dobra strona wyglądem nawiązuje do charakteru konkretnej branży czy Twojej specjalizacji. Klienci widząc, że strona www jest wykonana zgodnie z obowiązującymi trendami będą postrzegać Twoją firmę jako nowoczesną. Nie zapominajmy, że estetyka idzie w parze z wygodą, dlatego nawigacja powinna być tak rozplanowana, aby klienci szybko i intuicyjnie mogli znaleźć informacje, które ich najbardziej interesują. Wysokiej jakości strony internetowe dla prawników podkreślają profesjonalizm.

Treści spełniają równie znaczące zadanie jak grafika. Słowem przekazujemy to czego nie można pokazać i to one pozwalają zdobyć zaufanie klientów oraz wzbudzić w nich pozytywne emocje. Pamiętaj, że kierujesz treści do osób, które mogą nie orientować się w prawniczej terminologii, więc staraj się, by pisać w sposób w miarę możliwości prosty, jasny i zrozumiały. Warto szczególnie zadbać o prezentację siebie oraz całego zespołu, jeżeli działasz w grupie.

W pamięci osób odwiedzających strony internetowe dla prawników można zapisać się prowadząc blog o tematyce prawnej. Dzięki aktualnościom z fachowymi poradami staniesz się autorytetem w swojej dziedzinie.

System CMS, na którym oparta jest strona powinien działać bez zarzutu. Ograniczenie awaryjności do minimum i szybkie ładowanie strony to warunek, aby Twoi klienci zechcieli na niej pozostać.

Responsywność stron to w erze urządzeń mobilnych obowiązkowa funkcjonalność. Strony internetowe dla prawników wykonane w technologii responsywnej stanowią ogromną wygodę dla odwiedzających, ponieważ mogą ją swobodnie przeglądać będąc w dowolnym miejscu poza zasięgiem komputera. Strona responsywna dostosowuje się do rozdzielczości każdego urządzenia, nie tylko komputera, ale także smartfona czy tabletu. Dzięki temu strona internetowa wygląda czytelnie, więc odwiedzający nie będą mieć problemu ze znalezieniem informacji, które ich najbardziej interesują. Na pewno otrzymasz od swoich klientów duży plus za to, że jesteś firmą nowoczesną i dbasz o ich czas oraz wygodę.

Elementem, który zdecydowanie podniesie wiarygodność firmy to opinie lub referencje. Nic tak nie wzbudza zaufania jak głosy zadowolonych osób, które już skorzystały z Twoich usług. Jest to bardzo ważne zwłaszcza, kiedy strona internetowa dla prawników jest odwiedzana przez użytkowników po raz pierwszy.

Jak zachęcić potencjalnego klienta do kontaktu? Zamieścić na każdej zakładce zawołanie do akcji, a więc przycisk CTA (Call To Action). Dzięki niemu nakłonisz odwiedzających do kontaktu np. wykonania telefonu lub wysłania zapytania poprzez formularz kontaktowy. Skuteczność CTA będzie najlepsza, jeżeli zadbasz o odpowiednie umiejscowienie przycisku, jego widoczność oraz zaprezentowanie korzyści jaką będzie mieć użytkownik po jego kliknięciu.

Landing page czy strona firmowa? Co lepsze dla prawników?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba wiedzieć czym się od siebie różnią te dwa typy stron i w jakim celu się je tworzy. Strona firmowa ma być źródłem wiedzy o Twojej firmie, na niej znajdują się wszystkie najistotniejsze informacje dotyczące tego czym się zajmujesz, przedstawienie zespołu firmy, oferta dotycząca świadczonych usług czy niezbędne dane kontaktowe. Dzięki klasycznej stronie internetowej odwiedzający mają szansę poznać Ciebie i Twoją ofertę, a w konsekwencji nakłonić ich do kontaktu. Posiadanie strony firmowej to podstawa, jeżeli chcesz pokazać się szerokiej grupie odbiorców.

Natomiast Landing page tzw. strona lądowania, jest zorientowana stricte pod określoną grupę odbiorców. Jej celem jest szybkie zdobywanie klientów, a więc sprzedaż konkretnych produktów i usług. Landing page jest zdecydowanie mniej rozbudowana niż strona firmowa i np. dostarcza informacji wyłącznie o określonym produkcie. Może służyć m.in. podczas różnego rodzaju akcji promocyjnych, prezentacji nowych produktów czy sprzedaży produktu lub usługi skierowanych do szczegółowo określonej grupy klientów. Landing Page jest zatem świetnym dodatkiem do strony firmowej, skutecznie podnosi wskaźnik sprzedaży określonych produktów i usług.

Marketing strony internetowej dla prawników - bądź na pierwszych miejscach w wyszukiwarce Google

Podstawowe narzędzie, dzięki któremu Twoja firma jest widoczna w sieci to oczywiście strona internetowa. Jednak sama witryna, nawet najwyższej jakości to nie wszystko, ponieważ by przebić się przez konkurencję, należy podjąć stanowcze działania dodatkowe. Pierwsze miejsca w wyszukiwarce Google uzyskasz dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu. Odpowiednio zaprojektowana i zoptymalizowana strona, przyjazna wyszukiwarce osiągnie najwyższe pozycje na liście sugerowanych przez wyszukiwarkę stron. Dopracowane i unikatowe treści zawierające umiejętnie dobrane słowa kluczowe, dostosowana grafika czy szybkość ładowania strony to wybrane elementy, które mają ogromny wpływ na jakość pozycjonowania.

Innymi sposobami na to, by użytkownicy bez problemu trafiali na strony internetowe dla prawników jest zastosowanie kampanii reklamowej Google Ads (Adwords), czyli wyświetlanie linków sponsorowanych na górze listy wyszukań w wyszukiwarce Google. Zachęcająca treść reklamy zawierająca słowa kluczowe to doskonałe narzędzie do promocji Twojej firmy. Poza tym warto skorzystać z możliwości jakie dają media społecznościowe. Dzięki nim możesz szybko dotrzeć do ogromnego grona odbiorców, którzy szukają takich usług jakie oferuje Twoja firma.

Social media dla prawników - nasza oferta, dlaczego warto prowadzić

Wspomniane wyżej Social Media, takie jak Facebook, Instagram czy Twitter, to jeden z kilku skutecznych sposobów na promocję Twojej firmy w sieci. Profil firmowy czy strona założone w mediach społecznościowych pozwalają zaprezentować Twoją firmę ogromnej liczbie osób, wejść z nimi w bezpośrednią interakcję np. za pomocą komentarzy czy umożliwić bezpośredni kontakt. W ten sposób możesz zdobyć sympatię i zaufanie odwiedzających, którzy oczywiście mogą stać się Twoimi przyszłymi klientami.

Social Media są chętnie wybierane ze względu na łatwość obsługi, możliwość kreowania pozytywnego wizerunku, ale także stanowią bogate źródło informacji na temat klientów oraz posiadają wiele udogodnień dla firm szukających dodatkowych możliwości promocji. Dobrym pomysłem jest skorzystanie z płatnej reklamy, która pozwala zwiększyć zasięg, a więc dotarcie do większej liczby osób.