Administrator | 25-08-2020
cofnij

Jak w prosty sposób zwiększyć ilość klientów o 40%

Wbrew pozorom nie jest to takie trudne. W internecie taki efekt można osiągnąć w dość prosty sposób. Dokładnie opiszę jak możesz to osiągnąć w swoim biznesie. 

Tak naprawdę wystarczy poprawić 2 elementy, które mają kluczowy wpływ na sprzedaż. Po pierwsze liczbę osób, które zauważą Twoją stronę www. Wzrost ilości naturalnych odwiedzin oczywiście spowoduje wzrost ilości klientów. Dla przykładu wzrost z 1000 odwiedzin miesięcznie na 1200 spowoduje wzrost ilości klientów o około 20% przy innych czynnikach niezmiennych (mówimy tu o wzroście wejść tego samego typu osób). 

Druga sprawa to konwersja czyli ilość osób, która z danej ilości wejść na stronę www zostanie Twoimi klientami. Odpowiednie przygotowanie strony www spowoduje, że zyskasz więcej klientów. Dla przykładu jeśli na 1000 wejść 10 osób zostaje Twoimi klientami to masz konwersję, która wynosi 1%. Dopracowanie strony www lub zbudowanie nowej lepszej ma na celu zwiększenie konwersji. Wzrost o wysokości 20% w większości przypadków nie jest problemem. 

Jak sam widzisz nie ma tu żadnej magii. Wystarczy zwiększyć ilość wejść na stronę www o 20% oraz konwersję o 20%, by łącznie dało to wzrost ilości klientów o 40%. 

Jeśli to takie proste, dlaczego więc większość biznesmanów tego nie robi? Zapewne znaczna ilość osób nie zdaje sobie sprawy z tego w jak prosty sposób mogą zwiększyć swoją sprzedaż prawie o połowę. 

Wyjaśnię Ci co zrobić, by zwiększyć ilość klientów dla tych elementów o 20%

Zwiększenie ilości wejść na stronę www

Można to osiągnąć na kilka sposobów. Osobiście poleciłbym moim zdaniem najbardziej skuteczne rozwiązania czyli 

pozycjonowanie, remarketing AdWords lub Facebook, marketing szeptany

. Każde z tych działań, odpowiednio przemyślane i wdrażane, powinno być bardzo opłacalne. Tym razem dokładniej omówię tu jedno z nich - pozycjonowanie. 

Pozycjonowanie to bardzo skuteczna forma pozyskiwania klientów, jeśli robi się je z głową. Google często robi różne aktualizacje, które niejednokrotnie powodują spadki pozycjonowanych stron. Na szczęście można tego uniknąć robiąc pozycjonowanie, które wygląda bardzo naturalnie czyli takie gdzie linki do strony www zdobywa się z różnorodnych źródeł. 

  • Google +
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • Fora
  • Blogi
  • Artykuły sponsorowane

Bardzo ważny jest również odpowiedni dobór fraz.

 Jeśli Twoja strona www jeszcze nie jest mocna w Google, to warto wybrać kilka fraz, które nie są bardzo trudne do wypozycjonowania, ale też dają dość sporą ilość wejść na stronę www (zazwyczaj około 1000 wyszukiwań miesięcznie). Dodatkowo dobieramy do tego frazy z tak zwanym długim ogonem (kilkadziesiąt, kilkaset wyszukań miesięcznie).

 Dzięki takiemu działaniu proste frazy szybko znajdą się na samej górze wyszukiwań Google i przyniesie Ci to pierwszych klientów.

 Gdy już te frazy będą wysoko, można do pozycjonowania dokładać kolejne frazy z długim ogonem, co systematycznie będzie zwiększać ilość Twoich klientów po bardzo małych kosztach. A w międzyczasie te trudniejsze frazy będą powoli awansować w Google. Kiedy wyszukiwarka uzna Twoją stronę www za naprawdę dobrą, to i one znajdą się na pierwszej stronie Google, co da Ci znaczny wzrost ilości klientów. 

To optymalne rozwiązanie przy pozycjonowaniu, które stosujemy dla naszych klientów - gwarantujące systematyczny wzrost ilości klientów.

 

Zwiększenie konwersji

Ok, teraz konwersja.

 Jak zwiększyć ilość zapytań/zakupów o 20%? 

O tym można by było mówić godzinami. Postaram się dostarczyć Ci najważniejszą wiedzę w pigułce. Jednym z kluczowych elementów jest współczynnik odrzuceń. Nie wiem czy wiesz, ale już po około 1-2 sekundach użytkownik odwiedzający Twoją stronę www decyduje się czy na niej zostać. Zatem jak przekonać Twoich odbiorców w tak krótkim czasie do pozostania na stronie www? Jest na to kilka sposobów. 

Najważniejszym jest atrakcyjna grafika, która przykuje uwagę odbiorcy. Tak stworzona, by wzbudzała jego zaufanie. 

Kolejnym elementem jest NOA (najbardziej oczekiwana akcja)

Użytkownik od razu po wejściu na stronę www musi widzieć czego dotyczy strona www, dzięki czemu będzie wiedział czy ma szanse odnaleźć to czego szuka. Wspomniane NOA, czyli element na stronie www, to zazwyczaj baner z treścią i grafiką u góry strony. Będzie on „zachęcał” użytkownika do danej akcji na stronie www np. do zobaczenia oferty bądź kontaktu, gdzie zostaje przekierowany poprzez kliknięcie guzika znajdującego się na wspomnianym banerze. Już samo poprawienie tych elementów powinno podnieść Twoja konwersję o ponad 20%, a można zrobić o wiele więcej. 

Zrobimy dla Ciebie darmową, niezobowiązującą analizę i powiemy co zmienić na Twojej stronie, aby poprawić jej efektywność. 

Zapraszamy do kontaktu:

 

E-mail: 

E-mail: kamila@e-hermer.pl

Tel.: +48 531 004 661