Administrator | 10-02-2021
cofnij

Firmy usługowe - czy potrzebna im strona www?

Czy każda firma usługowa potrzebuje strony www?  - Dopasuj stronę www do swojej firmy usługowej i wykorzystaj jako źródło wiedzy dla swoich klientów

Strona www, oczywiście regularnie aktualizowana i odświeżana, jak najbardziej przyda się Twojej firmie usługowej. Witryna jest znakomitym sposobem na pozyskiwanie klientów, ale żeby tak się stało, trzeba zadbać o jej najwyższą jakość. Prawidłowo skonstruowana witryna, o którą będziesz dbać, stanie się stabilnym źródłem nowych kontaktów i osób zainteresowanych współpracą z Twoją firmą.

Firma usługowa... to pojęcie dość ogólne, dlatego przed utworzeniem strony należ je sprecyzować. Na rynku istnieje wiele działalności o różnorodnym charakterze, dlatego przygotowanie projektu poprzedza poznanie specyfiki danej branży i konkretnej firmy. Dzięki wnikliwej analizie jesteśmy w stanie wydobyć zalety i cechy charakterystyczne dla określonego biznesu. Bliższe poznanie Ciebie i firmy pozwoli wyeksponować Twoje atuty na stronie www i zaprezentować je w pełnej krasie jak największej liczbie odbiorców.

Dlaczego firma usługowa potrzebuje strony www?

  1. Przedstawisz ofertę. Nie ma lepszego sposobu na zaprezentowanie tego, czym się zajmujesz niż pokazanie tego na stronie internetowej. Liczy się przejrzystość (wygodne w użyciu menu) i przystępny język (zrozumiałe i zawierające konkrety opisy), ponieważ klient chce szybko znaleźć to czego szuka.
  2. Podkreślisz to, czym się wyróżniasz. Zaprezentuj swoje umiejętności i pokaż swoje mocne strony. Na szczególną uwagę zasługują m.in. kwalifikacje, bo przecież nie każdy potrafi robić to co Ty. Pamiętaj, że specjalistyczna wiedza branżowa jest w cenie. Jeżeli potrafisz rozwiązać problem, z którym boryka się wiele osób, jesteś zwycięzcą.
  3. Nawiążesz szybki kontakt z klientem. W internecie wygrywa ten, kto daje się łatwiej znaleźć. Zamieszczając na stronie w odpowiednich miejscach swoje dane kontaktowe, potencjalny klient będzie mógł skontaktować się z Tobą bez problemu. Dobrym rozwiązaniem jest formularz, który skraca proces kontaktu z firmą – wystarczy wpisać maila, wiadomość i kliknąć wyślij”.
  4. Pokażesz realizacje. Masz dużo zrealizowanych zleceń, z których jesteś zadowolony? Pokaż czego dokonałeś do tej pory. Ludzie szukający usług, lubią wiedzieć i widzieć, jak dana firma pracuje, jak duże ma doświadczenie, czy jest rzetelna i dokładna.
  5. Pochwalisz się opiniami. Kupując coś pierwszy raz, lubisz poznać zdanie innych osób na temat danego produktu? Na pewno odpowiedź jest twierdząca. To samo dotyczy usług. Przedstawienie na stronie www referencji pochodzących od zadowolonych klientów znacznie zwiększy prawdopodobieństwo skorzystania z Twojej oferty.

Strona www dla firmy usługowej to wizytówka i niezawodna metoda na pozyskanie klientów. Nie ważne czy budujesz domy, pracujesz w branży kosmetycznej, serwisujesz sprzęt AGD bądź prowadzisz kancelarię adwokacką... jeżeli jakość Twoich usług jest wysoka i chcesz trafić do szerokiego grona klientów, potrzebujesz profesjonalnej strony internetowej.