Administrator | 21-01-2021
cofnij

Cele strony internetowej - Nowa strona internetowa, a co z marketingiem?

Nowa strona internetowa, a co z marketingiem? - cele strony internetowej

  • Sama strona internetowa nie wystarczy, by zdobyć nowych klientów
  • Prawidłowe sprecyzowanie celów strony to klucz do sukcesu
  • Poznaj podstawowe działania marketingowe, które poprawią widoczność Twojej strony

Mając stronę internetową możesz dotrzeć ze swoją ofertą do wielu osób. To prawda, ale pod warunkiem, że nie zaniedbasz bardzo ważnej sprawy – podjęcia skutecznych działań marketingowych, którymi dobrze, żeby zajęli się najlepsi specjaliści. Bez marketingu trudno mówić o widoczności w internecie, ale zanim ruszysz z promocją pamiętaj o tym, by sprecyzować cel, który ma realizować Twoja strona.

Cele strony internetowej

Bez względu na to, jakim biznesem się zajmujesz, przed rozpoczęciem budowy strony musisz zadać sobie niezwykle istotne pytanie: „Jakie zadania ma spełniać Twoja przyszła strona www?”. Wydawać by się mogło, że to sprawa oczywista, ale czy na pewno wiesz, co chcesz zyskać dzięki stronie www? Zastanów się czego dokładnie oczekujesz od swojej witryny. Dla ułatwienia rozpisaliśmy najbardziej kluczowe cele, do których należą m.in.:

  • zwiększenie ruchu i zdobycie jak największej liczby klientów,
  • zwiększenie sprzedaży usług bądź produktów (lub jednego konkretnego artykułu),
  • wzmocnienie rozpoznawalności marki,
  • pozyskiwanie nowych kontaktów,
  • przekazanie dużej ilości specjalistycznych informacji.

Określając konkretny cel warto również założyć, w jakim okresie czasu ma nastąpić zmiana na korzyść Twojej firmy. Posiadając jak najwięcej danych, można przystąpić do dalszych działań dotyczących strony i przede wszystkim zorganizować je tak, by przyniosły satysfakcjonujące dla Ciebie efekty. Sprecyzowanie celów Twojej strony internetowej pozwoli trafnie dobrać strategię marketingową, która jest niezbędnym etapem drogi prowadzącej Cię do sukcesu.

Marketing strony internetowej

Chcąc wyjść z cienia konkurencyjnych witryn, należy podjąć stanowcze kroki poprawiające Twoją widoczność i do których zaliczamy: pozycjonowanie – działania, których celem jest przygotowanie strony www zgodnie z wytycznymi wyszukiwarek internetowych, tak by pojawiała się na najwyższych pozycjach na liście stron, kampanie AdWords – tworzenie reklam Google na zasadzie linków sponsorowanych pojawiających się w wyszukiwarce, kierujących klientów na stronę internetową, działania promocyjne w mediach społecznościowych. Bez działań marketingowych nie zaobserwujesz ruchu na stronie, więc jej stworzenie w takim przypadku mija się z celem. Strona internetowa plus profesjonalny marketing to połączenie idealne, dzięki któremu nie będziesz już narzekać na brak klientów. Jeżeli potrzebujesz porady specjalistów od marketingu, skontaktuj się z nami.