Blog - Strony internetowe

Twoja firma funkcjonuje w środowisku gdzie liczy się prestiż i tylko wysokie standardy? Mając do czynienia z wymagającymi klientami, którzy oczekują od Ciebie profesjonalnej obsługi i indywidualnego podejścia, musisz posiadać adekwatne pod względem jakości narzędzie, które ułatwi Ci komunikację z Twoimi biznesowymi partnerami – stronę www dedykowaną dla firm korporacyjnych.

Zadbaj o inwestora – niezbędne elementy strony www

Idealne relacje z klientami, pozyskiwanie nowych inwestorów lub pracowników oraz oszczędność czasu – to priorytetowe założenia dużych koncernów. Wchodząc we współpracę z inwestorami z wysokiej półki powinieneś zadbać o ergonomiczną stronę www z elegancką szatą graficzną. Pamiętaj, że strony www są poddawane ocenie użytkowników pod kątem wizualnym natychmiast po tym jak na nią wejdą i w ciągu kilku pierwszych sekund decydują czy na niej zostają. Szczególną grupą są klienci biznesowi, ponieważ zwracają ogromną uwagę na wizerunek, więc reprezentacyjny wygląd strony jest niezwykle ważny. Grafika stron www dla korporacji jest najczęściej minimalistyczna i spójna z identyfikacją wizualną firmy.

Strony www dla korporacji spełniają m.in. funkcję informacyjną, dlatego tak ważne jest opracowanie treści, które powinny być czytelne i napisane tak, by przekonać inwestorów z branż, na których najbardziej Wam zależy do podjęcia z Wami współpracy. Inwestorzy muszą bez problemu znaleźć wszystkie niezbędne dane dotyczące Twojej firmy, w tym jej poszczególnych działów. Najbardziej rozsądnym rozwiązaniem jest podział strony www na poszczególne sekcje, oczywiście spójne pod kątem wyglądu, a które każda firma może dopasować do własnych potrzeb. Na jakie zakładki i działy najczęściej dzielą się strony korporacyjne oraz czego dotyczą?:

  • zarząd – z opisem Twojej branży, relacji inwestorskich oraz historii firmy,
  • zespół – gdzie przedstawiasz swoich pracowników,
  • dział sprzedaży i produkcji – prezentacja gotowych wyrobów produkowanych przez przedsiębiorstwo oraz technologii ich wykonania,
  • dział marketingu,
  • obsługa klienta, a w tym pomoc oraz FAQ,
  • HR (human resources) – dział personalny, czyli zakładka kariera, a w niej oferty pracy i formularz aplikacyjny,
  • PR (Public Relations) z biurem prasowym do kreowania pozytywnego wizerunku firmy,
  • wykaz prowadzonych przetargów i niezbędne dokumenty do pobrania,
  • opis strategii biznesowej Twojej firmy w tym m.in. projektów rozwojowych, strategii innowacyjnych oraz systemów zarządzania,
  • opis wartości firmy.

Obsługa klienta dla dużych korporacji to kluczowy element będący podstawą budowania długofalowych relacji z klientem. Podstawą jest pierwszy kontakt, ale także bieżąca obsługa np. dotycząca napływania zapytań ofertowych czy reklamacji. Liczy się przede wszystkim jak najkrótszy czas obsługi oraz ograniczenie ponoszonych na nią kosztów, co możesz uzyskać dzięki dopracowanej stronie internetowej. Dostęp do danych kontaktowych oraz formularzy powinien być jak najłatwiejszy.

Prym wiodą firmy, których strony internetowe pozwalają na pozyskiwanie nowych klientów, a przede wszystkim ich jak największej liczby. Już wspominaliśmy, że zarządzanie czasem, aby go jak najbardziej optymalnie zagospodarować, to jeden z kluczowych elementów w każdej korporacji, dlatego tak ważne jest to, żeby z panelu strony można było korzystać w sposób intuicyjny.