Blog - Strony internetowe

Internet jest niemal bezkresnym źródłem, z którego możesz czerpać klientów. Jednak pamiętaj, że musisz się solidnie przygotować zanim zaczniesz przemierzać internetowe przestrzenie z zamiarem ich pozyskiwania. Profesjonalna strona www to jest to czego potrzeba każdej solidnej firmie. Zadajesz sobie pytanie – profesjonalnej strony, czyli jakiej? Dziś tego się dowiesz. Opiszemy jak odpowiednia konstrukcja strony wpływa na jej skuteczność i co dzięki temu zyska Twoja firma. Oto 7 argumentów, które przekonają Cię do tego, że warto zainwestować w profesjonalną stronę www.

  1. Większa ilość klientów to jedna z korzyści jaką przynosi profesjonalna strona Twojej firmie. Realizacja tego założenia jest możliwa, jeżeli strona będzie dopracowana pod kątem użyteczności strony www UX (User Experience), która tworzona jest przy współpracy ze specjalistami z tej dziedziny.
  2. Prestiż firmy - dzięki grafice, która robi pozytywne wrażenie, klienci będą wiedzieć, że prowadzisz firmę na wysokim poziomie.
  3. Nie bez znaczenia jest zbudowanie strony www na odpowiednim, prostym w obsłudze systemie CMS. Łatwiejsza administracja strony www to możliwość nieskomplikowanego wprowadzania na niej zmian - dzięki temu oszczędzasz pieniądze, bo strona jest tańsza w dalszym prowadzeniu.
  4. Firma wzbudza większe zaufanie. Klienci po wyglądzie strony www oceniają wiarygodność firmy. Wygląd strony www często jest jedyną rzeczą, którą widzi klient przed pierwszym kontaktem. Po niej ocenia Twoją firmę i decyduje się czy nawiązać z Tobą kontakt.
  5. Wyższe pozycje w Google – tu ponownie wchodzi w grę zaplecze techniczne strony. Optymalnie stworzony kod sprawia, że strona www szybciej się wczytuje, więc jest chętniej odwiedzana przez użytkowników, przez co strona awansuje w wyszukiwarce Google. Oczywiście nie byłoby to możliwe również bez optymalizacji.
  6. Chyba nie ma osoby, która nie przeglądałaby stron internetowych na telefonie czy tablecie. Dopasowanie strony www do urządzeń mobilnych to dziś niemal konieczność, aby maksymalnie ułatwić użytkownikom swobodne poruszanie się po stronie nie tylko w domowym zaciszu.
  7. Większa skuteczność reklam - przy takim samym budżecie na marketing Twoja strona będzie generować Ci więcej klientów. Dzieje się tak dzięki odpowiednio dobranym elementom na stronie www i grafice.

Celem strony jest pozyskiwanie klientów, ale to nie wszystko. Musisz zadbać o ich zadowolenie i satysfakcję, bo zadowolony klient to lojalny klient.