Pozycjonowanie w Niemczech - Blog

Coraz więcej polskich firm decyduje się na sprzedaż swoich produktów bądź usług na rynku niemieckim. Dzieje się tak z prostego powodu: na rynku niemieckim wiele usług oraz produktów można sprzedać po dużo wyższej cenie niż w Polsce. Często przekładnik skali wygląda następująco: 1(zł):1(euro) czyli sprzedając coś w Polsce za 1000 zł można to samo sprzedać w Niemczech za 1000 euro.

Zazwyczaj największym problemem w tym przypadku jest dotarcie do klienta. Wielu przedsiębiorców jako główną drogę pozyskania klienta wybiera pozycjonowanie (więcej informacji o pozycjonowaniu w Niemczech) lub AdWords. Jest to słuszna decyzja, ponieważ przy stosunkowo niskich kosztach można dotrzeć do dużej grupy odbiorców naszych produktów lub usług. Rynek online w Niemczech jest bardziej rozwinięty i chłonniejszy niż w Polsce. Niemcy są przyzwyczajeni do zakupów online i chętnie dokonują ich przez internet. Warto zaprezentować swoje produkty lub usługi na swojej stronie www. Co ciekawe, większość niemieckich sprzedawców posiada strony internetowe słabej jakości.
Wchodząc na ten rynek możemy zaprezentować się bardzo korzystnie na tle konkurencji, jeśli zadbamy o stworzenie dobrej strony www dla swojej firmy. Warto zastanowić się nad sprzedażą swoich produktów lub usług na rynku niemieckim. Niewątpliwymi zaletami jest duży, chłonny rynek oraz konkurencja, która w wielu przypadkach nie prezentuje się najlepiej. W razie wątpliwości lub pytań zapraszamy do darmowych konsultacji pod e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.