Administrator | 25-08-2020
cofnij

Pozycjonowanie stron w niemieckim google

Zastanawiasz się nad pozycjonowaniem swojej strony www w niemieckim Google? W tym artykule opiszę tajniki skutecznego pozycjonowania SEO, dzięki któremu klienci łatwo znajdą Twoją stronę w natłoku witryn konkurencyjnych, proponowanych przez wyszukiwarkę Google de.

Jak wygląda pozycjonowanie stron w Niemczech?

Jeżeli planujesz wyprowadzić swoje produkty i usługi na rynek niemiecki, odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie pozwoli Ci wykorzystać w pełni potencjał Twojej firmy. Masz duże szanse zwłaszcza w przypadku kiedy oferujesz wysokiej jakości produkty luksusowe. Pozycjonowanie na rynek niemiecki rządzi się podobnymi zasadami jak w przypadku pozycjonowania stron w Google polskim. Trzeba jednak zwrócić uwagę na kilka prawidłowości, które mają niebagatelny wpływ na jakość wyników. Po wykonaniu dogłębnej analizy rynku i konkurencji oraz wykonaniu planu działania, można przystąpić do podjęcia konkretnych kroków, które zbliżą Twoją firmę do niemieckich klientów.

Dobór fraz

Stwórz w miarę możliwości dużą listę fraz kluczowych. Pamiętaj, aby słowa kluczowe odnosiły się do zawartości strony, a także do tego, co mógłby wpisać w wyszukiwarce Twój przyszły klient, by trafić na Twoją stronę. Najlepiej, by lista fraz została sporządzona w języku niemieckim. Jeśli jednak nie posługujesz się biegle tym językiem, zrób ją po polsku, a następnie przekaż do tłumaczenia. Poprawna pisownia fraz jest bardzo ważna, więc warto powierzyć to zadanie specjaliście. Ewentualnie użyj programu Google translator: https://translate.google.pl

Sprawdzenie fraz

Następnym krokiem jest sprawdzenie fraz kluczowych w programie Google KeywordsPlanner https://adwords.google.pl/KeywordPlanner To świetne narzędzie, które pokaże Ci ile osób w miesiącu wpisuje daną frazę w Google. Dzięki temu zobaczysz jaka fraza ile może dać Ci wejść na Twoją stronę www. Jednak nie można sugerować się tylko ilością i pozycjonować fraz, które dają jak największe ilości wejść. W Niemczech jak i w Polsce na popularne frazy często ciężko się pozycjonować. Prawie zawsze dużo lepszy efekt daje dobór kilku mniej popularnych fraz. Taka analiza nie jest już łatwa i wymaga wiedzy oraz doświadczenia. Najlepiej zapytać tu o radę specjalistów.

Optymalizacja strony www

Gdy mamy już wybrane frazy należy zrobić optymalizację strony www. By pozycjonowanie było skuteczniejsze warto zrobić tak, by w treści, obrazkach, tytułach itp. znajdowały się pozycjonowane frazy (mogą być w różnych odmianach). Sama strona www musi działać szybko i najlepiej by posiadała wersję responsywną. To podstawy optymalizacji. Jeśli się na tym nie znasz to warto zlecić optymalizację firmie, która zrobi to za ciebie. Optymalizacja to bardzo ważna część pozycjonowania.

Pozycjonowanie stron w niemczech

By pozycjonowanie Niemcy odnosiło skuteczne rezultaty należy się do niego dobrze przygotować i działać systematycznie. Każdego dnia pozyskiwać linki prowadzące do Twojej www z innych stron www, for, blogów bądź katalogów. Takie linki możesz zdobywać za darmo bądź płacąc za nie. Linki płatne są zazwyczaj dużo bardziej wartościowe. Pamiętaj nie idź na ilość. Najważniejsza jest wartość linków i ich różnorodność.

Analiza stron w niemczech

Podczas pozycjonowania warto analizować swoją pracę oraz jej efekty. Jeśli uznasz, że jakiejś z fraz już nie warto pozycjonować to możesz ją odpuść, a w zamian dodać inne. Tak by cały czas rozwijać pozycjonowanie, które będzie dawać Ci z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów.

Elementy optymalizacji stron w Niemczech

Satysfakcjonujące indeksowanie strony, a więc pojawianie się jej wysoko w wynikach wyszukiwania, jest możliwe m.in. dzięki prawidłowo przeprowadzonej optymalizacji strony. Jakimi elementami należy się zająć, by Twoja strona www stała się przyjazna dla niemieckiej wyszukiwarki?

Przede wszystkim zadbaj o ciekawe treści, które będą zawierać słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarce. To dzięki nim możesz wykreować zrozumiały przekaz dla odwiedzających. Pamiętaj, aby treści były nasycone przydatnymi informacjami oraz unikalne, dzięki czemu zaciekawisz czytających. Pomocnym dodatkiem może być również branżowy blog np. ze specjalistycznymi poradami. Aktualne i przydatne informacje na pewno zostaną docenione przez użytkowników oraz wyszukiwarkę. Wysokiej jakości, a więc wciągający, uporządkowany oraz poprawny pod kątem gramatycznym i stylistycznym tekst, sprawi, że odwiedzający chętnie zatrzymają się na Twojej stronie www. Zyskasz zaufanie klientów i bez problemu przyciągniesz nowych użytkowników.

Elementem, który ma równie znaczący wpływ na jakość pozycjonowania, to tytuł strony oraz znajdujący się pod nim krótki opis, które wyświetlają się na liście wyników wyszukiwania. Ważne jest, by tytuł był zwięzły i krótki, najlepiej składający się z kilku słów, a także nawiązujący do treści strony. Zadbaj również o oryginalność, by wyróżnił się na spośród tytułów innych stron. Opis natomiast, zwany również metatagiem, to dłuższa forma, bo może być zbudowany nawet z kilku zdań.

Na efekty pozycjonowania wpływają również obrazy zamieszczone na stronie. Podobnie jak w przypadku treści, należy zadbać o to, by przyciągnąć potencjalnych klientów, dlatego zwróć uwagę na wysoką jakość i jak najbardziej trafne nawiązanie do Twojej działalności. Jednak trzeba wiedzieć, że waga zdjęcia nie może negatywnie wpływać na czas ładowania strony, dlatego warto zmniejszyć wymiary zdjęcia, ale jednocześnie kontrolować, by nie odbiło się to zbyt na jego jakości. Istotna jest również lokalizacja grafiki, by znajdowała się obok treści do niej adekwatnych i zawierających ważne słowa kluczowe. Przyjrzyj się również jak są opisane pliki graficzne. Wykorzystuj nazwy dokładnie odnoszące się do zdjęcia i zawartości strony, nie używaj polskich znaków, a poszczególne słowa oddzielaj myślnikami.

Dla kogo jest pozycjonowanie stron w Niemczech

Jeżeli jesteś przedsiębiorcą, który chce wypromować swoje produkty i usługi poza granicami kraju i rozszerzyć rynek zbytu o obszar Niemiec, pozycjonowanie pod wyszukiwarkę Google de jest dla Ciebie bardzo dobrym rozwiązaniem. Działania te pozwolą Ci pozyskać nowych klientów i sprawią, że Twoja firma stanie się rozpoznawalna na rynku zagranicznym. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się m.in. wysokiej jakości usługi budowlano-remontowe, transportowe czy sprzedaż internetowa.

Pozycjonowanie w Niemczech w wyszukiwarce Google.de – najczęściej zadawane pytania

Jaki jest koszt pozycjonowania w Niemczech? Określenie wydatku jaki musiałbyś ponieść na pozycjonowanie jest trudne bez wykonania szczegółowej analizy Twojej strony internetowej i zaznajomienia się z branżą w jakiej działasz. Na cenę pozycjonowania składa się m.in. optymalizacja strony, dobór fraz czy prace związane z linkbuildingiem, czyli tworzenie skutecznego likowania strony. Masz do wyboru dwa warianty opłat – za efekt, czyli czas kiedy strona znajduje się na najwyższych pozycjach listy wyszukiwania, oraz opłatę abonamentową, a więc stałą kwotę w każdym miesiącu pozycjonowania.

Pozycjonowanie, by było efektywne wymaga bardzo dobrej znajomości niemieckiego rynku, obszernej wiedzy z zakresu SEO oraz innych działań marketingowych, dlatego najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie tego zadania doświadczonej firmie. Skontaktuj się z nami, jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących pozycjonowania w Google.de.