Zastanawiasz się nad pozycjonowaniem swojej strony www w niemieckim Google? W tym artykule opiszę jak pozycjonować stronę www oraz dobrać odpowiednie frazy.

  1. Krok pierwszy - dobór fraz.
    Stwórz w miarę możliwości dużą listę fraz kluczowych. Najlepiej w języku niemieckim. Jeśli nie znasz języka niemieckiego to zrób ją po polsku, a następnie daj komuś do przetłumaczenia. Ewentualnie użyj programu Google translator: https://translate.google.pl


  2. Sprawdzenie fraz.
    Następnym krokiem jest sprawdzenie fraz kluczowych w programie Google KeywordsPlanner https://adwords.google.pl/KeywordPlanner To świetne narzędzie, które pokaże Ci ile osób w miesiącu wpisuje daną frazę w Google. Dzięki temu zobaczysz jaka fraza ile może dać Ci wejść na Twoją stronę www. Jednak nie można sugerować się tylko ilością i pozycjonować fraz, które dają jak największe ilości wejść. W Niemczech jak i w Polsce na popularne frazy często ciężko się wypozycjonować. Prawie zawsze dużo lepszy efekt daje dobór kilku mniej popularnych fraz. Taka analiza nie jest już łatwa i wymaga wiedzy oraz doświadczenia. Najlepiej zapytać tu o radę specjalistów.

  3. Optymalizacja strony www.
    Gdy mamy już wybrane frazy należy zrobić optymalizację strony www. By pozycjonowanie było skuteczniejsze warto zrobić tak, by w treści, obrazkach, tytułach itp. znajdowały się pozycjonowane frazy (mogą być w różnych odmianach). Sama strona www musi działać szybko i najlepiej by posiadała wersję responsywną. To podstawy optymalizacji. Jeśli się na tym nie znasz to warto zlecić optymalizację firmie, która zrobi to za ciebie. Optymalizajca to bardzo ważna część pozycjonowania.

  4. Pozycjonowanie.
    By pozycjonowanie odnosiło skuteczne rezultaty należy się do niego dobrze przygotować i działać systematycznie. Każdego dnia pozyskiwać linki prowadzące do Twojej www z innych stron www, for, blogów bądź katalogów. Takie linki możesz zdobywać za darmo bądź płacąc za nie. Linki płatne są zazwyczaj dużo bardziej wartościowe. Pamiętaj nie idź na ilość. Najważniejsza jest wartość linków i ich różnorodność.

  5. Analiza.
    Podczas pozycjonowania warto analizować swoją pracę oraz jej efekty. Jeśli uznasz, że jakiejś z fraz już nie warto pozycjonować to możesz ją odpusić, a w zamian dodać inne. Tak by cały czas rozwijać pozycjonowanie, które będzie dawać Ci z miesiąca na miesiąc coraz wiecej klientów.
  6. Oczywiście wiedza tu zaprezentowana jest bardzo ogólnikowa. Ma na celu przedstawić proces w jakim należy działać i na co zwrócić uwagę. W kolejnych artykułach o pozycjonowaniu w niemieckim Google przedstawię dokładniejsze bardziej szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów. Jeśli miałbyś jakieś pytania to zapraszam do napisania maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Życzę sukcesów i dużej ilości klientów :)